دسته‌بندی نشده

کافئین لیکوئید آلپسین و ماینوکسیدیل 5%

کافئین لیکوئید آلپسین و ماینوکسیدیل 5%

محصول:
محلول لیکوئید آلپسین جلوگیری از ریزش ارثی مو

موضوع:
210 مرد با مشکل ریزش موی ارثی بین سن 18 تا 55 سال

دوره تحقیق:
به صورت 6 ماه از محلول لیکوئید آۀپسین و ماینوکسیدیل استفاده کردند

مشکل و هدف مطالعه

میلیون ها مرد در سراسر جهان از مشکل ریزش موی ارثی رنج می برند. در حال حاضر داروهای مختلفی برای ریزش مو (از جمله ماینوکسیدیل) توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است ، اما با عوارض جانبی همراه است.

به همین دلیل محصولات جایگزین مراقبت از مو از حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی که عوارض جانبی ندارند از بسیاری جهات مطلوب هستند. یافته های حاصل از تحقیقات دیرینه دکتر كورت وولف نشان می دهد كه یك مجموعه كافئین ویژه به صورت کمپلکس ، ریشه های ضعیف شده مو را تقویت می كند و ریزش موی ارثی را كاهش می دهد.

طرح مطالعه

مطالعه بر روی 210 مرد بین 18 تا 55 سال با ریزش موی ارثی انجام شد. محصولاتی که در این تحقیق استفده شد محلول لیکوئید آلپسین و ماینوکسدیل که داروی ثبت شده برای درمان ریزش مو است. افراد به صورت روزانه 6 ماه هر دو محصول را استفاده کردند و در ماه های 2 و 3 و 6 میزان ریزش موها چرخه موها اندازه گیری و ثبت شد.

نتایج

در تمام دوره و اندازه گیری ها رشد قابل توجه و بیشتر شدن موهای فعال (به اصطلاح مرحله رشد) و کم شدن ریزش مو در هردو محصول قابل مشاهده است. افزایش پس از استفاده از محلول لیکوئید کافئین آلپسین به مدت 6 ماه ، نسبت موهای “فعال” 11٪ بهبود یافت. و ماینوکسدیل 5% نیز 12% بهبود در موهای فعال را نشان داد.

بیشتر بخوانید  همه چیزهایی که باید در مورد چگونگی استفاده از کاندوم بدانید

خلاصه

نتیجه این مطالعه نشان میدهد که با استفاده منظم از هرکدام از محصولات به شکل قابل توجهی موهای در حال رشد و فعال را افزایش میدهد اما نتایج این مطالعه تا به امروز است و در آینده شاید نتایج دیگری حاصل شود و اینکه بدن تمام افراد با یکدیگر متفاوت و نتایج نیز متفاوت است.

در نهایت کدام یک لیکوئید آلپسین یا ماینوکسیدیل 5 %؟

لیکوئید آلپسین

به نظر میرسد محلول کافئین آلپسین در مواردی که فرد موهای زیادی از دست نداده است و میخواهد ریزش را متوقف یا آهسته کند بسیار خوب عمل میکند و تمامی موهای موجود را حفظ میکند و میتواند به رویش مجدد نیز کمک کند اما در رویش مجدد خیلی عالی عمل نمیکند

ماینوکسیدیل 5%

بر خلاف لیکوئید آلپسین که ریزش را متوقف میکرد ماینوکسیدیل 5% میتواند کمک بسیار زیادی به رویش مجدد کند و تا حدی ریزش را متوقف و آهسته کند

به نظر میرسد هردو این محصول بسیار عالی عمل میکنند و میتوان هردو را درکنار هم مصرف کرد یا هرکدام از محصولات دلخواه را تکی مصرف کرد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *